مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-21بين الملل

هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ | مشخصات سیمرغ ؛ ساخت ایران


مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای سیمرغ و اضافه شدن آن به ناوگان هوایی می گوید: تغییراتی در پلتفرم هواپیمای مسافربری ایران140 انجام شده است.

- هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ مشخصات سیمرغ ؛ ساخت ایران مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای سیمرغ و اضافه شدن آن به ناوگان هوایی می گوید: تغییراتی در پلتفرم هواپیمای مسافربری ایران140 انجام شده است.

امروز باافتخار اعلام می کنیم که دارای کارخانه هواپیماسازی هستیم و در مذاکرات و تعاملات مان با دنیا هم این موضوع را اعلام می کنیم.

هواپیمای سیمرغ به ناوگان هوایی کشور اضافه شده و فعلاً برای انتقال بار استفاده می شود اما در ادامه قرار است در حوزه مسافری هم پرواز کند؛ این هواپیما، ادامه تلاش ایران برای ورود به صنعت هواپیماهای تجاری است که در کنار پیشرفت های حوزه نظامی، به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، از سال1996 که براساس قرارداد هواپیماسازی آنتونوف با شرکت هواپیماسازی هسا ایران، اجازه تولید هواپیمای آنتونوف در ایران با نام ایران140 به امضا رسید، ایران همواره تلاش هایی برای عرض اندام در صنعت هوایی داشته و باوجود تحریم هایی که حتی خرید خدمات این صنعت را نیز زمینگیر کرد، به نتایجی دست پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ | مشخصات سیمرغ ؛ ساخت ایران

هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ | مشخصات سیمرغ ؛ ساخت ایران